Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Yorum yazarak
topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın