Gündem

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

|
Düzce Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde düzenlediği etkinlikte binlerce kişiye aşure dağıttı.

Gerçekleştirilen programda, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinlikle paylaşma ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, Düzce Belediyesine ve Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkür etti.

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.