Gündem

Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz

|
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleriyle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldiklerini bildirdi.
Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, toplantı kapsamında yapılan çalışmalara, bakanlığın dönemsel hedeflerine ve yürütülen istişare süreçlerine ilişkin açıklama yaptı.

Toplantıda gerçekleştirilen sunumlara ve değerlendirmelere değinen Çiftçi, "Göreve geldiğimiz günden bu yana Bakanlığımızın sorumluluk alanlarında hayata geçirdiğimiz çalışmaları, yürüttüğümüz projeleri ve önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi kapsamlı bir sunumla paylaştık" dedi.

Çiftçi, ortak akıl vizyonunu ve siyaset anlayışını vurgulayarak, "AK Parti’mizin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda; milletvekillerimizle güçlü bir istişare zemini oluşturduk, görüş ve değerlendirmelerimizi ortak akıl anlayışıyla ele aldık" ifadesini kullandı.

Bakan Çiftçi, geleceğe dönük kararlılık mesajı ve teşekkürle açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

"Muhterem Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz. Kıymetli katkıları dolayısıyla Sayın Grup Başkan Vekilimize ve milletvekillerimize teşekkür ediyorum."

Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.